26.06.2008:
Hans Asbjørn Holm har vært fast inventar på landsstyremøtene siden slutten av 1960-tallet. – Kvaliteten på møtene har virkelig blitt bra, roser han. – Det er alltid gøy å være med på landsstyremøte. Ofte er det store, sosiale begivenheter, og jeg synes det er morsomt at de arrangeres rundt om i landet. Når lokalavdelingene lager opplegget, blir det nye opplevelser hver gang. Jeg husker for eksempel Tromsø i 1971, der den gamle kommunist Adam Egede Nissen leverte et sterkt forsvar for privatpraksis etter at den legendariske helseminister, Karl Evang, i et innlegg nærmest «avskaffet» denne form...