26.06.2012:
Det er grytidlig morgen. Venus-passasjen er forbi for denne gang og verdens raskeste mann har ennå ikke løpt 100-meteren på Bislett. Sommeren nærmer seg nok en gang, lyst, men langsomt. Kaffen er enn så lenge best glovarm. Jeg sitter ute og hører på havet, brisen og fuglene, og jeg tenker gjennom dette arbeidsåret – alle stedene, menneskene, sakene, møtene og diskusjonen som har preget året og foreningen. Det har vært alt fra veldig alvorlige ting til små, men nødvendige, beslutninger og jeg har møtt utrolig mange fine mennesker. Når jeg teller fylker jeg har besøkt, kommer jeg til alle minus...