19.11.2009:
Utrustet med mikroskop, sykdomssnitt, plakater, datapresentasjoner og brosjyrer møtte patologene på Ahus befolkningen. I anledning av at patologene på Akershus universitetssykehus (Ahus) markerte sitt 30-årsjubileum 2.– 4.9. 2009 ble det arrangert en utstilling i sykehusets inngangsparti. I tre dager veiledet patologene pasienter, pårørende og andre interesserte gjennom sykdommene. Og mens publikum ventet på å komme inn på poliklinikkene, kunne de i tillegg studere fire store postere om avdelingens historikk og om prøvematerialet biopsi, cytologi og obduksjon. Til sammen seks patologer hadde...