29.11.2006:
– Legeforeningen sentralt burde ha et eget servicekontor for de fagmedisinske foreningene med en egen kontaktperson, foreslår flere representanter. På dialogkonferansen for de fagmedisinske foreningene i november, kom det frem at de fleste spesialforeningene som fra nyttår blir fagmedisinske foreninger, ønsket seg assistanse fra sekretariatet i Legeforeningen. – Vi burde få et kontorlandskap som de forskjellige styremedlemmene kan bruke når de er innom Legenes hus. Vi bør være en del av miljøet, og vi trenger en møteplass, mente Gisle Roksund, leder i Norsk selskap for allmennmedisin. Olav...