19.10.2006:
Man burde ikke tillate annonser fra legemiddelindustrien i Fagnytt, mente en rekke psykiatere under årsmøtet til Norsk psykiatrisk forening. – Nå som vi har kuttet kontakten med industrien, burde det også gjelde annonsering, sa én. En annen sa seg enig, og påpekte at annonseringen ville kunne så noe tvil om habiliteten i forhold til legemiddelindustrien. En tredje sa seg ikke enig, og mente at så lenge Tidsskrift for Den norske lægeforening tok imot annonser, så burde man følge samme mal som moderforeningen. Debatten oppsto under gjennomgangen av budsjettet for 2007, der det ble påpekt at det...