05.08.2014:
For aller første gang var Legeforeningen med som arrangør av konferansen, hvis mål er å samle akademia, politikk og næringsliv til å diskutere fremtidens helseindustri. – Enten det gjelder bruk av medisinskteknisk utstyr, farmasøytiske produkter eller konkret klinisk behandling, så har vi som felles mål å jobbe for færre bivirkninger, bedre behandling og større pasientsikkerhet, sa visepresident Jon Helle til de fremmøtte. Helle debatterte helseindustriens fremtidige vilkår med Karita Bekkemellem, administrerende direktør for Legemiddelindustrien og Stein Lier Hansen, administrerende direktør...