18.12.2008:
Norsk Samfunnsmedisinsk Forening (NORSAM) vil gjøre samfunnsmedisinen synlig i dagens helsedebatt og arbeider iherdig for å verve nye medlemmer til foreningen. – Vårt poeng er at mange leger som er spesialister innen andre fagområder, også arbeider med samfunnsmedisinske oppgaver, sier Einar Braaten, leder i NORSAM. – Det kan være kommuneleger som har sin hovedstilling som fastlege, ansatte hos fylkesmannen, i helsetilsynet, Helsedirektoratet, ved Folkehelseinstituttet, Legemiddelverket, regionale helseforetak eller annet. Vi mener alle disse utfører viktig samfunnsmedisinsk arbeid, men at de...