25.06.2013:
– Vi skal fortsatt bidra med løsningene for en bedre helsetjeneste. Gode rammevilkår for utøvelse av legeyrket er langt fra bare en kjerneoppgave for Legeforeningen, men en forutsetning for all god pasientbehandling, sier Hege Gjessing som nå tar fatt på sin andre periode som president i Legeforeningen. – Tiden har gått fort. Det har vært nok av oppgaver og utfordringer å takle fortløpende i perioden, og vervet gir meg unike muligheter til å vokse. Ikke minst har den første presidentperioden handlet om mennesker. Menneskene hun har møtt i lokalforeningene, i sykehus, i debatter og seminarer, i...