25.06.2013:
– Jeg er svært glad for den tilliten landsstyret har vist ved å velge meg til leder for rådet, sier Svein Aarseth Aarseth, som er leder i Oslo legeforening, gleder seg til å ta fatt på det viktige vervet. Han etterfølger Trond Markestad som har sittet i rådet i 16 år, de siste åtte som leder. Med seg i styret får Aarseth Ellen Blinkenberg, Karsten Hytten og Gunnar Skipenes (alle gjenvalgt) og Siri Brelin, overlege, Østfold er ny.