13.12.2007:
Fra nyttår vil medlemmene se Legeforeningen i ny drakt. – Jeg er veldig fornøyd med resultatet, og det tror jeg også medlemmene vil bli, sier Torunn Janbu, Legeforeningens president. – Vi har beholdt Asklepios som et bærende og tradisjonelt medisinsk symbol, men har fått en mer moderne utforming av logoen, sier hun. Legeforeningen nedsatte i 2006 et utvalg til å se på logo og foreningens visuelle uttrykk. Utvalget har bestått av Jørn Kippersund, Allmennlegeforeningen, Cecilie Risøe, Norsk Cardiologisk Selskap, Svein Aarseth, Oslo legeforening, Espen Møller-Hansen, Vestfold lægeforening og Per...