30.01.2001:
Kåre Reitens reaksjon (1) på vårt innlegg (2) er et god-dag-mann-økseskaft-svar og viser at han overhodet ikke har fattet vårt poeng. Ettersom han overser min medforfatter og henvender seg til meg, velger jeg å svare alene. Reiten later til å tro at vi ikke er enige i at det var motsetninger i landsstyret som var lite fruktbare, og fremhever at han ikke er alene i sitt syn på dette. Dernest antydes det, ikke uventet, at mine synspunkter skyldes at jeg ikke fikk en plass i denne valgkomiteen! Han overser da blant annet at vi var to om innlegget, med tidligere erfaring fra Legeforeningens...