30.11.1997:
Sammendrag FN etablerte et norsk feltsykehus i Bosnia-Hercegovina i november 1993. Driften og lokalitetene ble overtatt av deamerikanske IFOR-styrkene i november 1996. I artikkelen oppsummeres virksomheten, og resultatene analyseres. I perioden ble 2593 pasienter innlagt, hvorav 67% var sivile...