Bildeglimt fra landsstyremøtet 2026

    ()

    sporsmal_grey_rgb
    Artikkel

    Landsstyremøtet 2026 gikk av stabelen fra tirsdag 2. juni til torsdag 4. juni på Scandic Fornebu. Landsstyret er Legeforeningens øverste organ og viktigste møteplass. Delegater fra hele landet har diskutert politikk, prioriteringer og retningen for foreningens videre arbeid.

    Her ser du noen av bildene som ble tatt under møtet. Du finner mange flere bilder på Legeforeningens Facebook-side.

    Alle foto: Legeforeningen/Thomas B. Eckhoff
    Alle foto: Legeforeningen/Thomas B. Eckhoff
    PDF
    Skriv ut

    Anbefalte artikler