01.07.2011:
Et tegn på styrke er ikke å klare alt alene, men å ha mennesker rundt oss som kan gi oss den omsorg og respekt som vi trenger. Når vi rammes av ulike kriser i livet, kan det være vanskelig å be om hjelp – kanskje vet vi ikke helt hva vi trenger. Likevel vil vi ha et sterkt behov for å bli sett og få...