22.06.2026:
Uønsket variasjon og overforbruk av bildediagnostikk er et økende problem i Norge. I april 2026 etablerte vi et nasjonalt nettverk for radiologi som skal samordne arbeidet med å redusere unødvendige undersøkelser, styrke kvaliteten og sikre bedre og mer likeverdige tjenester rundt om i landet...