Annonse
Annonse

Siden sist

Heldigvis tar mange av oss en liten pause i julen – en pause fra nettaviser og faglig oppdatering mens familiesamvær, overspising, turer og sosiale lag har sin høytid. Derfor er det naturlig nok færre enn ellers som leser Tidsskriftet på nett. Men det har vært arbeidsgivers jul i år, og det er nok hovedbidragsyteren til at julen 2016 er den desidert mest populære julehøytiden på tidsskriftet.no noensinne.

Mest likt, delt og kommentert på Facebook er en gammel klassiker. Dessertmage av Jørgen Valeur er en artikkel fra 2011, men evig aktuell. Det var nok flere enn medarbeiderne i Tidsskriftets digitale redaksjon som var fascinert av hvordan man «alltid» har plass til noe søtt etter et dugelig middagsmåltid. 5 500 mennesker klikket seg inn på artikkelen fra Facebook første og andre juledag – den årlige glanstid for dessert.

På Twitter er artikkelen Julenissen – en global helsetrussel blitt delt både av oss og av Morgenbladets Portalen, som vi samarbeider med. Kronikken fikk (i tillegg til noen flir) en kommentar på utregningsmetoden for julenissens reelle arbeidstid:

«@Morgenbladet @Tidsskriftet Tar regnestykket høyde for tidsforskjellen? Og at han besøker noen den 24. og andre den 25.? Det gir han 3 døgn.»

@twidero

Kommentarer

(0)
Annonse
Annonse